Karacabey Cumhuriyet Başsavcısı Hilmi Kahveci, ilçedeki kurumlar arası iletişimi güçlendirme çalışmaları kapsamında Karacabey Sosyal Güvenlik Merkezi (SGK) Müdürü İsmail Güven’e iade-i ziyaret gerçekleştirdi.
Ziyarette, iki kurum arasındaki iş birliği olanakları ve vatandaşlara yönelik ortak hizmet süreçleri ele alındı. Başsavcı Kahveci ve Müdür Güven, ilçedeki sosyal güvenlik uygulamaları ve adli süreçlerin daha verimli yürütülmesi konularında görüş alışverişinde bulundu.
İsmail Güven, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Başsavcı Kahveci’ye teşekkür etti.



